capricios (capricios) wrote,
capricios

Подорож з пикету із Києва в Луганськ на перекладних

6 жовтня ми- Сергій Коваленко та Деніс Шуліка, відправились до Києва пікетувати Раду. З Луганська ми виїхали потягом №20 , квітків у зворотньому напрямку не було. але це нас не зупинило.

У столиці до нас приєднались працівникі Лисичанської Т.Е.Ц., з якими ми пікетували Раду.Хлопці поїхали додому Львівським потягом об 11.45, а ми залишились пікетувати далі, а потім віднесли листи до адміністрації президента, та до Верховної Ради.

О 15.00. звільнившись приїхали на залізничий вокзал , але квітків не здобули, ані на 16.20. ані на 18.40.

На автовокзалі квітків на автобус не було.Виникла сітуація у яку потрапляли багато Луганців, якщо увечері не взмозі відїхати додому на 24 години залишаєшся у Києві.

У нас там є рідня , але по справах було потрібно бути 10 жовтня в Луганську. Тому вирішили їхати на перекладних.

Повечерявши в кавярні варениками, випивши по бокалу пива ми сіли на автобус до Борисполя об 21.00.

У Борисполі змінивши 2 маршрутки, та пройшовши 3 километра ми вийшли на стартову площадку об 23.00. За 15 хвилин зупинилась вантажна Газель, яка підвезла нас на 70 километрів. за 20 хвилин підібрали хлопці, які повертались з котом з дня народження, та розповідали нам гастрономічні рецепти.

Далі, за 40 хвилин, нас підібрав поштовий мікроавтобус із «скрягою» за кермом , лжепатріотом і підвіз до Пирятіни.Де ми пробули, майже 3.5 години, до 4 ранку. Час ми там не гаяли- пили каву з кексами.Хлопець який нас підвіз, аж на 200 км., до самої Полтави, повертався додому з Києва.У дорозі ми багато з ним спілкувались, проблеми в Полтаві та Луганську схожі.

Він вивіз нас до виїзда з Полтави.Перекусивши в Полтаві ми на Газелі, жигулях та Дачі доїхали до Харькова. Далі нас підвезли жигулі. маршрутка, та метро.
Щоб вирватись з Харькова ми витратили 3 години. І сіли на автобус Харків – Донецьк ми доїхали до Словянська , де пересіли на Луганській автобус і о 21.00 ступили на рідну землю.

Підсумки подорожи.На транспорт ми витратили 430 гривнів (купе з Києва 2*185=370 гривен.).

Харчи. пиво, цигарки- 250 гривен. Час дороги – 24 години.

Висновок– доки ми не переоберемо владу в Луганську на людей не відірваних від планети земля , доти ми будемо жити як індейці в резервації.

по-моему, легче было переночевать в Киеве... А вот скоро и "Молодую Гвардию" отменят!
Tags: Киев, Луганск, поезда, путешествия

Your IP address will be recorded

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.